♥ godkväll

Jag och Mathilda har precis tittat på en film. Stenhuggaren hette den, haha. Eller vi såg inte hela, orkade inte se hela :p Vi åt också glass med chocklad och colasås, mjam!
Annars mötte jag henne vid Hötorget vid sex, gick och tittade efter någonstans att äta. Stannade vid ett ställe vid centralen. Skitfint ställe med värsta servicen haha. Vi tog en pizza var och satt där och hade kul i ca 2 timmar. Sen gick vi runt lite på stan och sen vid tio åkte vi hem till henne, var där ett tag och tittade på gamla videos. Sen gick vi ut och Träffa Micke, Joel och Billy. Vi gick till en ungdomsgård och titta på film och snackade med trevliga människor, ja det var faktist bara trevliga .. Haha. Det var en som sa att jag såg ut som en "fin italiensk" haha, fattade inte .. Men aja. Sen runt tolv gick vi därifrån med Micke (han har en skitcool tungpiercing btw!! :o) och var med dom ytterligare lite mer och sen gick vi hem!
Jag vill sova nu för är rätt trött .. Så, goodnigth! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0