♥ fredag

Hej :) Jag har precis ätit lite mat och nu sitter jag och gör .. ingenting. Idag är det fredag, så himla skönt med helg! Idag var jag iaf i skolan som vanligt och efter skolan åkte jag och L, E och J till Blackeberg och dom skulle köpa lite saker. Sen åkte jag och Louise till Vällingby och tittade lite och jag köpte lite små saker =) Har också bestämt att jag inte ska köpa något mera nu .. Haha men vi hade rätt kul där och höll på att skratta ihjäl mig vid vissa .. tillfällen .. HE-HE :p Vid sex träffade vi David också och följde med han och var sällskap när han skulle äta, haha. Sen åkte vi mot mig och sen följde jag henne till hennes buss! That was my day .. hehe.
Ska tydligen träffa henne igen lite senare och så skulle vi träffa Melker också, haha (?) Den här fredagen blev nog inte så misslyckad som jag trott =) Se u later. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0