♥8 januari

Tjo. Kom hem för ett tag sen från bussen med Klara. Haha på bussen kom en vad man nu ska kalla det, "fullgubbe" fram till oss och börja prata och sjunga med oss och dom breve, haha sjukt rolig XD.
Vakna vid 9 hos Thilda, fixade mig och sa hejdå när då hon fortfarande halvsov, haha. Tog tunnelbanan och begav mig mot K. Vi typ tog lite bilder och sen lagade mat. Pasta med köttbullar ;) Sen lite senare åkte vi till Vällingby och tittade i massa affärer och jag fick med mig lite. Sen gick vi och delade på en chockladboll + ett glas vatten. Sen åkte vi hem! Så det blev en lyckad dag =)
Nu ska jag iaf bara ta det lugnt, vid sex drar jag till Eric. Han hade laddat ner någon film som kommer ut i slutet av januari så det blir väl nice. Haha dock hette den "det regnar köttbullar" hahaha, aja det blir väl kul :p
Uah! Jag är rätt trött just nu, eller a ganska mkt :p Somnade runt fyra inatt -.- Haha, blir alltid så när jag sova hos Thilda, stannar alltid uppe i hennes rum på nätterna och gör iprincip ingenting. P.O.K
Just nu; jag och mitt jädrans té. Det här börjar bli ett stort beroende av nått slag .. </3 hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0