♥ 27 januari

Heej.. Är jättetrött just nu, orkar egentligen inte skriva men gör det ändå.
 Idag var det iaf en ok dag. (Säger så om alla dagar -.-) Haha vi hade iaf No (riktiga läraren kommit tillbaka nu också...), sen Matte och nu har vi börjat med procent .. Sen bild =) Sen lunch. Sen svenska, då prata man mycket om svennar/invandrare och så .. Gillar inte allt allt ska grupperas.. Orka att jag skriver om varje ämne haha xp Sen sluta vi runt två, skönt! Efter skolan åkte jag och lilla Louice till Vällingby! Jag tänkte köpa en speciell halsduk men den hitta jag ej .. Istället köpte jag en ansiktsmask, och hårfärg! Det gjorde Louice också ;) Vi åkte efter det till mig och färgade håret! Hon hade lite ljusare innan så det blev en rätt stor skillnad, och fytusan vad snyggt det blev med mörkbrunt på henne! Mitt blev också en aning mörkare =) Jag kanske är tråkig egentligen, som alltid har mörkbrunt .. Men .. Ja .. :p I några timmar försökte vi också plugga lite, gick dock inte så bra. Så vi gick och köpte en varsin chipspåse, herregud .. x) Vid nio följde jag henne till bussen där vi också träffade Josefin =) Stog och vänta ett tag och sen bar jag mig hemmåt! Nu har jag inte mycket mer att säga. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0