♥ 23 januari

Hej.Har sjukt tråkigt just nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till, typ. Idag vaknade jag hur som hälst lite för sent. Vid tre träffade jag Julia i Vällingby och vi gick och solade för en hundring, var jätte skönt men blev dock ingen jätte skillnad, men ändå. Efter det gick vi runt i Vällingby och jag fick med mig två tröjor + ett läppglans och lite smycken. Kan visa sen. Och hade inte så mycket för oss. Sen åkte vi hem till var och sej, hon fick inte sova över så det blev lite deppigt alltihopa haha. Men men. Så ikväll har jag väl en liten depp kväll .. Plugga, plugga mera.. sen efter det kanske jag tar ett bad + ser på någon film och köper chips. Bara kanske. Usch och fy, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0