♥ 19:50

Blir nog bara att ta det lugnt ikväll. Som alla andra kvällar. Jag har varit jävligt lugn på sistonde faktist. Great.
Har nyss målat på nagellack, rött ;) Hade typ svarta naglar förut, kändes inte bra haha ...
Vet ni en sak .. Jag känner seriöst att jag blir fulare och fulare för varje jävla dag! Fattar inte varför. Blekare för varje dag. Klär mig tråkigare. Får dålig hy av nån anledning. Dåliga hårdagar varje dag!!! Aja, får väl vara ful då! Det är väl ändå vinter?  Ha en bra kväll så får jag väl också ha det! Puss & kram


haha helt unken ..


Kommentarer
Postat av: Ö

du är jätte snygg! SLUTA, du är en fantastisk människa,

2010-01-06 @ 19:00:42
URL: http://Ö
Postat av: Kurt ;D

Du är jätte fin johanna :) <3<3

2010-01-06 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0