♥ 16 januari

Jag vaknade för en stund sen. Usch jag tycker inte om att vakna sent .. även om det är det skönaste som finns :/
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, antagligen åka till mamma ..
Igår med banvakten med Eric gick bra =) Två söta killar på sex och åtta och vi laga middag till dom osv. När dom lagt sig la vi oss och tittade på King Kong. Den är så bra och så .. läskig, eller nått. Höll han i armen så det nästan gjorde ont på han iprincip hela filmen, men man var ju tvungen haha ..
Shit jag har verkligen inte vaknat än .. Drömde massor av konstiga drömmar inatt också ..
Tex. Att det var en liten kille med afro som kastade ner min mobil i en sjö helt regelbundet och jag var tvungen att gå ut flera meter i djupt vatten för att hämta den. Hahah, sen när jag fick upp den tillslut var batteriet helt "mjukt" Så jag kastade iväg den .. Kanske beskriver mitt hat till min mobiltelefon .. Aja XD
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0