♥14.57

Sitter och snackar med en sjuk fotfetisch över msn som snackar om hur jävla mycket han gillar att slicka fötter, helt besatt. Euw. Haha jaja.
Har sovit bort halva dagen + inte gjort någonting änsålänge.. Men lovade pappa att hjälpa till att städa och handla när han kommer hem, då är jag duktig. Måste plugga också, så har hela eftermiddagen full med tråkigheter, menmen ;) Igår var inte så tråkig som jag trott. Älskling var inte så glad så han ville att jag skulle komma över och då blev allt bra. Vi åt kladdkaka, titta på tv och annat tråkigt. Sen kom jag hem vid halv ett och pappa låg och sov. Haha, det här inlägget blev allmänt tråkigt. Men skriver bara för att jag inte har något annat för mig .. snaaaaaaaaaaaark. Puss.

Jag hatar att inte ha några nya bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0