♥12 januari

Hej blogg. Lite ledsen just nu för min mormors fina katt har dött, han var med hela mitt liv och funnits sen jag föddes så kissen var lixom en liten del av mitt liv =( Annars mår jag rätt ok.
Idag var jag annars först i skolan, var rätt kul .. Vi har börjat med religion på SOn och tro det eller ej, men jag tycker det är intressant. Haha .. Efter skolan drog jag in mot stan och träffade fina Thilda och Alexandra vi var i stan och träffade några fler och hade kul, köpte muffins och tittade lite i affärer osv i några timmar. Visst mår man bra med personer man verkligen tycker om som gillar en tillbaka? Med sånna ska man umgås med. Sen kom jag hem vid åtta och åt lite middag, och städade och flyttade runt lite på möbler.  & JA städade! Mitt rum såg hemskt ut innan. Usch. Nu ser det lite bättre ut iaf haha.
Imorgon så är det rätt nice för slutar typ tio i två, det är bra. Efter skolan så ska jag träffa Älskling. Jag har planerat in roliga saker jag ska göra efter skolan så blir allt mycket enklare! Tex idag planerade jag ju medk kompisar i stan, imorgon älskling, tordag filmkväll med syster och sen fredag & kväll! Lovar att det blir mycket enklare att komma upp inför skolan på morgonen om man har något roligt som väntar efter =) Eller a, för mig hjälper det :p Jaja, ska snart lägga mig. Mitt mål är att somna innan 12 varje kväll, det funka igår iaf!
Pusspuss <3

T & A.
HAHA, dom ville inte visa sig :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0