♥ 1 januari 2010

Hej! Vet ni vad? Nu är mitt hår mörkt igen :) Färgade idag. Annars är jag jättetrött efter gårdagen .. haha.. Ska antagligen bara vara hemma idag, imorgon också om jag ej hittar på nått! Fan asså, jag har inget att skriva nu för tiden! Det känns lite konstigt att det är 2010 faktist :p haha vet inte riktigt varför men xD
Jag kom på några nyårslöften igår, bara för att!
1. Börja träna och äta bättre !
2. Bli bättre flickvän och kompis
3. SATSA PÅ SKOLAN !!!!
4. Få bättre hy & hår
5. Aldrig ta åt mig av vad någon säger
6. Typ ..  bli en bättre människa :p

Kommentarer
Postat av: klara

johhanna du är redan en jättebra kompis och en bra människa! puss saknar dig <3

2010-01-01 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0