♥ too damn mutch!

Fuck, en till har nu försvinnit ur mitt liv. Snälla varför kan inte alla stanna? R.I.P. Aja det är bara att försöka fortsätta, man vet ju att de alltid stannar i ens hjärta ♥
Har suttit och lyssnat på musik i timmar och tänkt, tänkt och tänkt. Egentligen har jag inte tänkt så mycket, har bara försökt få ordnig på saker i livet. Så himla mycket nu. Mitt liv är som en bergochdalbana! Kan inte vägen vara rak någon jävla gång .. ? ÅH! Imorgon ska jag iaf till mamma, ska faktist bli grymt skönt. Komma bort ifrån det här jävla området. Stör mig på att ha vissa/en viss person så nära mig.  Nu ska jag sluta vara så himla neggo! Imorgon börjar jag 10.00, skönt? Ja rätt så. Måste ha nått att sätta på mig också .. Jag har inga kläder! Måste, måste inhandla. Panik. Jag vet inte vad jag ska göra nu. Måste städa mitt rum. Måste plugga. Måste vara glad mot pappa. Måste äta. Måste sova. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0