♥ tisdag

Tja bloggen. Jag sitter här och gapar, folk har taggat mig på massa bilder från i fredags på facebook och jag ser fullständigt drogad ut på exakt varje .. shit asså XD Idag var iaf en rätt så ok dag.. Började med Svenska som jag kom pytte försent till, sen hade jag Idrot, jag gjorde ett MVG mål på hoppsaken "woho".. sen lunch och sen engelskaprov! får nog G på det iaf =) i hope .. jo men det får jag nog, rätt så lätt var det iaf. Sen hade jag matte och det var tråkigt som vanligt, jag hatar matte ... Sen vart det SO och då skulle jag och Louise åka in till Mariatorget för att gå till Myrorna! På SOn håller vi på med typ frikyrkor .. och jag louise moa och olivia har "frälsningsarmen" och det här Myrorna ägs ju typ av dom .. Så vi skulle dit och typ intervjuva dom, gick sådär haha. Dog väl en timme eller två att hitta, plus att vi var tvugna att äta på donken också hihi. Men lite fick vi med oss, great. Jag hann också köpa en tröja där för 45:- ! billigt or what? Vid fem/halv sex åkte vi hemåt! Ja, där var min dag :p Snart ska vi äta Tacos här hemma! Pappa har varit rätt nuttig mot mig eftersom att han tydligen märkt att jag mått skit .. hmm. Jaja. Ikväll ska jag nog ta ett fucking bad med ansiksmask, det är jag så värd. Btw, det suger att vara singel!

Den här vet jag inte hur många gånger jag lyssnat på den. Lyssna! Lifehouse - Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0