♥ there's no real love in you - why do I keep lovin' you?

Jag sitter här och pratar till mig själv för att få mig ändra tankarna .. hahaha psyko...
Seriöst, resten av åttan, nian, ettan,tvåan,trean. Alla åren, många år! Jag är bara snart 15. Seriöst. Jag kan inte sitta och deppa över 1 fucking kille hur länge som hälst, visst det kommer ta sin lilla tid. Men tänk, hur himla många år jag har framför mig! Tänk! Och hur många nya som redan kommit! (dock gillar jag ingen..) Men det finns ju hur många killar som hälst framför mig och jag har inte kommit långt i livet än, och jag har ju hur många år som hälst framför mig! Så .. En person, snälla så mycket kan ju inte en person betyda! (okej det gör den men ..) Ska leva singel nu och glömma alla killar och lämna allt bakom dig! Leave all behind you. Jag vill inte ha något förhållande! Vill inte handskas med killar anymore. NEJ! Jag tänker klara det här, på egen hand! I will try sleep with a broken heart. Life goes on. Fuck alla killar! Man klarar sig mycket bättre utan dom små krypen!  Så snälla lilla Johanna, nu får du fan rycka upp dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0