♥ onsdag

Hej! Jag borde verkligen egentligen plugga .. men jag orkar verkligen inte .. Snart!
Idag var jag annars i skolan, som vanligt. Var väl helt OK. Efter skolan tog jag och Louise oss genom den hemska skogen och gick mot henne! Jag ramlade i snön och vi låg och skrattade på marken ett .. tag,  haha :p Det var jättefint väder också så man blev lite glad lixom =) Vi kom hem till henne, åt och hade lite småroligt hih. Sen vid halvfyra drog jag hem. Då var jag rätt frustrerad/ledsen/besviken och blabla över en liten sak angående en idiot. Men det ska jag inte bry mig om mer. Hände också en lite jobbig sak imorse .. Att vara tvungen att såra någon, är en hemsk sak.. Jag hatar verkligen allt som har med såra / lämna att göra.. Hörs senare <3


jag är så fin så. HAHA ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0