♥ måndag

Hej min lilla blogg =) Jag vet faktist verkligen inte varför jag fortfarande skriver. Har den för att få skriva av mig, men saken är den att ifall jag skulle skriva av mig allting. Då skulle det bara bli för mycket här haha ..
Idag började jag klockan halv elva, vilket var sjukt nice! Vi har två projektveckor framöver som handlar om typ .. prao? Jag vet inte riktigt men det är skönt iaf :) Hade också Matte G-test idag, bläää. Efter skolan åkte jag och Louise till Brommaplan och åt lite på Mcdonalds sen köpte vi en påse godis. Hehe, inte alls onyttiga.
Nu ska jag sätta mig med en liten bokrapport tror jag för att bara ha börjat. Måste. Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg äger!

2010-02-15 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0