♥ fredag

Hej! Jag måste logga ut snart men kan försöka skriva något snabbt eftersom jag inte skrivit nått.
Idag var jag iaf i skolan, as usual. Rätt konstig dag, gjorde typ ingenting hahah. Aja efter skolan var jag med Lollipolli i ett tag och köpte lite godis, as usual haha. Sen drog jag till stan och träffade älskling. (Mathilda) och flummade runt lite som vanligt. Sen åkte vi hem till hennes nya (hennes familjs) nya lägenhet på Kungsholmen! As nice! Sen efter två timmar åkte vi till stan igen och käka, hähä. Sen lite senare träffa vi Oliwer och lalala sen vid 10 åkte vi hem! Och nu sitter jag här .. är lite avundsjuk på min lillasyster också som köpt en helt egen liten fin perfekt underbar söt liten mini data :( Jag skrek bokstavligt talat när jag kom hem och såg henne sitta med den i knät .. Fasa .. IMORGON FYLLER JAG ÅR! OM TIO MINUTER!!!!!!!!!! Nu vill jag sova, puss godnatt ♥

en mycket vacker bild från idag, haha -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!

din blogg är bäst!

2010-02-27 @ 11:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0