♥ changes my feelings


För exakt en vecka sedan vara allt anorlunda, jag var som en annan person innuti.
Då satt jag och grät glädjetårar och hade blivit lyckligast på jorden just den dagen.
Jag började tro på någonting då, jag hade börjat hoppas på nytt.
Trodde det skulle bli en helt ny början, fan jag trode på oss!
Trodde på en person då, trodde att det som han gjorde var så äkta. Det såg så äkta ut.
Men jag trodde väl fel, ja det visade ju sig.
Hur hade han orkat med mig i ett halvt år om han helt plötsligt nu inte gjorde det? 
Hur mycket hade jag förändrats? Inte mycket alls.
Världen är så konstiga, människor är så konstiga.
Man ska inte snacka om hur konstiga känslor är häller, känslorna mellan två personer.
Tänker hela tiden på vad jag gjorde för fel, varför kan inte jag vara perfekt?
Det ändå jag kan göra nu är att försöka gå vidare, man kan inte alltid vara lycklig. 
Nu är jag helt ensam igen och nu ska jag klara mitt liv på egen hand.
 Hur fan ska detta gå? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0