♥ 25 februari

Hej! Kom hem för typ fyrtio minuter sen. Är skittrött just nu .. Annars mår jag rätt bra just nu ♥
Dagen var rätt så bra =) Började halv tio och slutade 12, how nice .. ? Fick till 2 halvt avklarade praoplatser idag, det är nice! Efter skolan kom jag och Filippa och Louise hem till Filippa och vi gjorde våfflor! Smarrigt, fast jag mådde lite illa efter haha .. Sen la vi oss i soffan och jag somnade. HE-HE. Vaknade av att dom pillade på mig med håret x) sötnosar.. och nu sitter jag här! Pappa kommer om någon timme och då ska vi göra en god middag och sen vid sju ville lille Oliwer träffas, det blir nog bra! Det känns lite som att alla bitar börjar falla på plats nu..
KRAM! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0