♥ 24 februari

Hejhej. John sitter och skriver hur falsk jag är och hur mycket han hatar att han älskar mig och blablabla! Hemskt .. så mycket kan jag inte sårat honom. Snälla han visste att jag fanns i två fucking dagar typ, blir man kär i någon så snabbt? Det värsta är att han går igenom precis det jag går igenom. Och det är jag som är den som sårar nu .. ? Men jag säger ju att vi kan vara vänner IALLAFALL? Så ja! Nu har jag tydligen gjort så någon är helt krossad och cuttar sig själv. Jag orkar faktist inte bry mig, fan vad dum jag är. Haha ass shit .. Ingen fattar säkert någonting men ville bara skriva av mig. Wellwell.
Idag var jag annars i skolan, som vanligt. Kom i ovanligt god tid till skolan! Hade en muntlig presentation med min grupp om det igår. Vilket jag hatar .. verkligen hatar .. Haha, men vet ni vad? Jag fick lixom rätt bra kritik på det av läraren + ett VG, duktiga mig asså! Aja. Sen satt vi och lyssnade i några timmar på några Ingenjörer, vilket var .. zzzzZZzzZZzzzzzZZzzzZZzzzz. Sen slutade jag 20 över två (skulle egentligen sluta två men en viss gubbe .. ) Aja! Sen åkte jag hem och senare ska jag träffa en.
Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0