♥ 19 december

Hejsan! :) Är hemma hos pappa just nu. Vet ni vad han gjort? Lasergrej med ögonen så man inte behöver ha glasögon eller nått, så han har gått runt med solglasögon överallt och gått på medicin xD

Helgen har iallfall varit rätt så bra! Fredagen var rätt kul, var med älsklingen, Louise, Dani, Dennis, Petter, Sammi, Filip, Kalle och massa mer. Först var vi ute och sen gick alla till Josefin. Sov hos Oliwer sen :)

I lördags blev det faktist ett halvår för mig och min bebis ^^ Annars hade jag "mini-julafton" tillsamans med min mamma, låtsaspappa, lillebror, lillasyster och emelie. Det var jättemysigt :) Godmat och massa fina julklappar! :D


Idag har jag bara fått skjuts till pappsen och inte gjort mkt aLLS... Får damp, ingenting å göra -.-'
Imorgon e det skola igen fast ska ju bara städa o skit..
Förästen, 4e advent idag jö! :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0