♥ HÅR!?






Jag blev otroligt sugen på att klippa mig. Och jag är otroligt trött på mitt hår. Dom två första bilderna är några uppklippta varianter med snelugg, vilket är grymt snyggt enligt mig! Skulle vilja klippa så, men vet inte om jag vågar haha. Vill inte förlora längden och så. Men ändå är det så j*vla snyggt med ett hellångt hår, titta bara på Adriana Lima på nedersta bilden. Dödar för hennes hår! Haha vad jobbigt det blev...

Har något nått förslag på hur jag skulle kunna klippa mig? Eller ska jag behålla det som det är..?
Tacksam för svar!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi snygga!!

Jag tycker att dom två första skulle vara riktigt snygga på dig! Lite rockigt! =D

2010-12-20 @ 19:20:40
Postat av: Johanna

hihih okej tack :D

2010-12-21 @ 11:12:05
URL: http://lifebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0