♥ Dag 9 - Min första kärklek

Min första kärlek... Måste nog varit i sexan. Haha, Ian hette han! Han var väl en såkallad fjortis, som dom flesta var under den tiden.. Även jag -.-. Var verkligen stört kär i den killen! Kommer ihåg första gången vi träffades på typ gullmarsplan, och det stog "Johanna" osv över hela hans armar haha. När jag sen var påväg hem satt jag bokstavligt talat och log hela vägen hem. Och flera dagar senare också säkert haha. Var så jeekla kär. Det hade precis blivit sommarlov också, så ingenting var fel och allt var underbart. Jag var så lycklig! Vi var tillsammans i tre månader tror jag, fattar fan inte hur jag kommer ihåg allting asså hahah kommrt tilloch med datumet vi blev tillsamans, STÖRT :S. Men vårt förhållande i sig var väl inte asgreat. Träffades typ aldrig osv plus att han typ inte äns var så kär i mig haha så han dumpa mig och jag grät i dagar HAHA.
Men han var iallafall min första riktiga kärlek!
Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0