♥ Dag 7 - Min bästa vän

Jag har haft bästavänner under perioder, en "bästis", men ingen som alltid.. stannat kvar. Jag har ett några riktigt nära vänner, som verkligen betyder, och som aldrig lämnar en. Vad som en händer.
Jag är en sån person, det spelar ingen roll vem det är. Jag vill inte förlora någon som jag en gång kommit nära, och kunnat öppna mig för. För sånt har jag riktigt svårt för. Jag är inte en sån som lämnar vänskaper bara sådär, för det är bland det värsta jag vet. Vänner som sviker eller visar sig vara falska rakt igenom.
.
Men till saken, jag har ingen bästa vän just nu. Bara massa underbara vänner. Det är det viktigaste =)


Kommentarer
Postat av: Lisette

sv; tack! :D

2010-12-21 @ 15:21:04
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0