♥ Dag 6 - min dag

Väcks upp av en halvläskig dröm ca klockan halvtolv imorse. Blir även förvånad av att min sexåriga syster ligger i fotändan av min säng, hon är helt förtvivlad över någonting som hänt med tvättmaskinen däruppe, och pratar om vad hon nu ska ha på sig för något? Jag sätter på mig min morgonrock och går upp till övervåningen och äter frukost. Eller, en kopp té då. Hjälper min låtsaspappa att snickra ihop garderobsdörren och känner mig duktig.
Jag tar en dusch och går sen ner och klär på mig och sminkar mig osv. Skulle egentligen träffat Sofia idag, men så blev det inte.. Klockan två får jag skjuts av Jocke hem till Söderberga till pappa. Kommer in och hälsar på honom. Lite senare äter vi spagetti med tomatsås! Efter det har jag inte haft mycket alls för mig, suttit framför datorn, pratat med Oliwer, lyssnat på musik, och tråkat. Funderar på att gå ner till Ica och köpa godis, haha tjockispower...

TJOHO, där fick ni min dag typ liiiiiite deltalgetat va? Så tråkig var den! Haha, pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0