♥ Dag 5 - Vad är kärlek?

Kärlek, det absolut vackraste i världen, men även det mest smärtsamma som finns. Har man kärlek har man allt. Förlorar man något man älskar och håller kärt, svider det som bara den. För jag vet hur det är att mista någonting man älskat. Utan kärlek skulle nog ingen människa på jorden kunna må helt bra. Man behöver kärlek för att leva, tycker jag.
Kärlek kan finnas överallt, personen man är kär i, vänner, familjen, något djur kanske, eller kanske sin mobil?
Ibland kan jag känna mig oälskad osv,osv. Det kan alla göra, och då tycker jag att hela världen känns 100 gånger så sämre än vanligt, allt går i svartvitt. Men så länge man har kärlek tycker jag att allt är värt att kämpa för.
Jag har ingen aning hur man egentligen ska formulera "Vad är kärlek?". För det finns hur många förklaringar som helst till det. Men jag tror som sagt att ingen skulle klara sig utan kärlek, och jag vill göra allt i världen så att alla ska känna sig älskade och behövda, för jag vet hur himla bra jag själv mår utav det.
Fan vad dålig jag var på att förklara men, a nått sånt. PUSS♥

Kommentarer
Postat av: nina

Fint skrivet gumman!! Älskar dig!!

2010-12-17 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0