♥ dag 1 - presentation om mig själv

Öhm.. jag ska presentera mig själv..

Jag heter Johanna Jonsson och jag är född den 27 februari 1995. Jag är ca 164/5 cm lång. Jag är bosatt i Bromma och på Ekerö. Jag har 4 syskon, därmed ett riktig. Min mamma och pappa är skilda sen jag var typ sju. Jag går i skolan Nya Elementar som ligger i Åkeshov och där går jag sista året. På fritiden gillar jag att hänga med mina kompisar och min pojkvän, lyssna på musik och lite så. Jag kan inte påstå att jag är normal häller. Det finns säkert massa mer att säga om mig men kommer inte på mer. Hoppas ni fick reda på lite mer om mig! xD



Kommentarer
Postat av: gabriella

och typ världens bästa kusin! ;) <3

2010-12-08 @ 16:54:59
URL: http://gabriellawallanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0