♥ 9 december

Godkväll min lilla blogg! =) Ska aldeles strax gå och lägga mig, har dock lite panik inför en grej i skolan imorgon... Vill inte äns tänka på det. Idag har jag iallfall varit i skolan, as usual! 8-) Sista lektionen var idrott och jag och lollo hade fett kul med några klubbor xD Och sen var jag jätteduktig och min mage fick kramp. Efter skolan drog vi till brommaplan jag filippa och louise och maja, sen drog maja och louise och då träffa jag och filippa ezgi och vi drog först till thorildsplan och träffa sofia och sen drog vi till stan för att ezgi skulle kolla på en jacka och byxor och sen åt vi på donken och sen åkte vi hem och jag och lilla ezgi sov på golvet på tuben, SKARRIGT! Menmen, är man trött så är man -.-' Sen drog jag hem och tänkte plugga men då hade tydligen oliwer bestämt att han skulle komma hem till mig och det gjorde han allt! Vi gjorde inget särkillt, låg mäst och myste och så hade han städat mitt rum och gjort fett fint. Snäll pojke va? Haha. Vid tio drog han och jag var snäll och följde med halvvägs. Och nu.. sitter jag här.. Borde plugga.. Bajs. Hejdå och godnatt. Och imorgon är det freeedaaaag! :D Nooojsss som faann.
Men nu ska jag sova, så godnatt och pusshej. Fan att jag aldrig kan skriva bra och seriöst asså.


bildbrist, saknar min normala näspiercing, den e borta =(

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman

Ring mig!

2010-12-10 @ 11:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0