♥ 7 december

Kom hem för ca en halvtimme sen från skolan. Slutade rätt sent eftersom jag var tvungen att göra ett prov jag inte gjort, men det gick väl bra =) Idag har jag ... varit i skolan typ :O fick G i so, fett stolt. Hände inget speciellt. Åkte hem med Josefin sen och prata om allt. Jag har ingen mobil för tillfälligt, det suger. Känner mig helt seriöst : handikappad! Måste liksom ringa folk med hemtelefonen oså... :c Ikväll händer inte mycket, måste göra tråkiga saker som att plugga och städa och plugga. Mitt rum ser ut som en knarkarkvart enligt min fader -.- Okej, kan hålla med om att mitt rum ser hemskt ut just nu så måste städa som fan, blä =(
Jaja, hoppas ni haft en bra dag iallfall då! =D
 Pussar och kramar ♥




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0