♥ 21 december - första dagen på jullovet

Tjena bloggen! =D Sitter och lyssnar på Håkan och kom hem för typ en halvtimme sen och hjäpte precis grannen min! Haha. Igår fick jag ju jullov! Känns helt amazing skönt. Gårdagen rätt chill, var bara i skolan och gjorde typ ingenting, sen drog vi till donken och han även åka och hälsa på Ezgi på Karolinska sjukhuset, you go girl ♥
Jag och Josefin drog sen till avslutningen i skolan typ vid fem, fick mina bajsbetyg osv...Typ vid sex drog jag till Vällingby och träffade Oliwer, hans morsa och lillebror. Dom hade köpt jullklappar, och sen fick dom en julgran och oliwer fick bära den hela vägen hem till dom xD Vi överaskade hans pappa med julgranen men han blev inte särskillt "WOOW" som vi hoppats på höhö. Sen var jag där resten av kvällen... Jag skulle egentligen inte sova där, men vipps låg jag och sov på hans bröst ♥ Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska ta en dusch och fixa till mig lite senart iallfall. Gud, jag kan inte fatta att jag har lov! Haha! Kommer säkert gå till skolan imorgon av vana ... Eh. Aja, hoppas ni får en bra dag iallafall! =) Pussar och kramar ♥





Och förästen...!!!!


Fett stolt att jag gjorde den asså ;) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0