♥ 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Vem gjorde inte?
-Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ens ihåg vad jag hade för nyårslöften, men det hade jag säkert och har ingen aning om jag höll dom.
-Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Nej, har bara fått 2 kusiner hihi
-Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är.
-Vilka länder besökte du?
SVEEEERIGEEE, haha sämst
-Är det något du saknar år 2010 och som du vill ha år 2011?
Jadu..
-Vad är din största framgång detta år?
SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!! MVG I ALLT. Typ
-Största misstaget?
Mycket..
-Har du varit sjuk/skadat dig?
Ingen speciell sjuka/skada nej. Allmäna depressioner kanske?
Bästa köpet?
Vet ej
-Vad spenderade du mest pengar på?
Onödigt shit
-Gjorde någon dig riktigt glad?
Många!
-Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Många!!
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet ej, gladare tror jag :D
-Vad önskar du att du hade gjort mera av?
Tagit vara på det fina.
- Mindre av?
Slösat tid framför datorn kanske haha
-Hur tillbringade du julen?
Med familjen, mat och Kalle Anka.
-Blev du kär i år?
Twice
- Hur många onenightstands?
Haha!
- Favoritprogram på tv?
Scrubs och smallville :D haha nej men vet inte..
-Bästa boken?
Jag är GANSKA oitresserad av böcker, tyvär
- Något du önskade dig och fick?
Ny plattång, kanske xD
-Något du önskade dig och inte fick?
Ny mobil och kamera :o
-Vad gjorde du på din födelsedag?
Familjen och med en främmande pojke som hette Oliwer
-Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vetinte...
- Beskriv din stil 2010?
Typ crazy
-Vilken kändis är du mest sugen på?
Typ zac efron :3 nej men vet inte
-Vem saknar du?
några fina vänner
- Ditt bästa minne?
massa från i somras, förra vintern osv
-Nyårslöften till 2011?
Fixa bra betyg, ALLTID vara i skolan på skoltid + fixa bra gymnasium
Bli en bättre vän, flickvän, dotter, medmäniska eller nått
Bli hälsosammare, börja träna
Bli bättre på att ta vara på pengar
Alltid vara mitt bästa
..och massa mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0