♥ 12 december

Tja! Haft en bra helg? Min har varit rätt awesome, haft kul iprincip hela tiden med härligt folk lite överallt =)

Sitter och pluggar just nu, på en grej i So. Jag vet inte hur många inlämningar (som bara jag måste göra) som jag lämnat in senaste tiden haha. Känns som det pluppar in massa uppsatser och skit hela tiden från mig i lärarnas fack xD Kom iallafall hem från farmor och farfar för någon timme sedan där vi var på middag idag. Alltid lika mysigt där typ. Imorgon börjar skolan imorgon, känns helt okej med tanke på att det bara är lite mer än en vecka kvar i skolan nu sen är det jullov, otroligt sköönt. Måste dock rappa på med julklapparna asooo. Fett ointressant. 
Men vi hörs när vi hörs! Ha det bäst, puss


 
Isn't it ironic?
We ignore the ones who adore us,
adore the ones who ignore us,
love the ones who hurt us,
and hurt the ones that love us



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0