♥ lär känna mig lite bättre ..

Du heter: Johanna Elina Viktoria Jonsson

Smeknamn: Kallas mäst bara för Johanna

Låt som när du är ledsen sörjer till: den här och den här ..

Beroende av: Kärlek och musik.

Vad tror folk om dig? Jag har ingen aning.

Stämmer det? -

Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen och håret.

Hur imponerar man på dig? Får mig att skratta, är ärlig och snäll.

Brukar du skratta för dig själv? Sjävklart!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ":D :D <3333" från Oliwer haha

Var bor du? Stockholm, bromma!

Trivs du där? Jodå.

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Johanna!" eller typ bara .. "hallå?"

Vem ringde du senast? Min pappa.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Förklarade hur man satte på en dvd, haha jag är så jävla oteknisk och osmart..

Antal timmar sömn inatt: Ca 5 ..

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Jag SUGER på att komma i tid! Typ mitt största problem .. -.-

Hur känner du dig nu:
Snurrig och trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

Vad tycker du om fötter: Öhm ..?

Vad saknar du: Många av mina fina vänner!

Hade du en bra kväll igår: Jag hade en underbar kväll med min pojkvän, så ja!

Favorit dryck på morgonen: Té eller obóy!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Är nästan alltid vaken runt 00-01 tiden på natten ..

Är du blyg? Ja! och jag hatar det! Men med personer jag litar på och känner är jag inte så blyg alls.

Sysslar du med någon idrott: Nej inte nu .. Men vill börja igen, känner mig helt .. död 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte, kanske!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag vet inte! .. 

Är du nöjd med ditt liv: Allt blir bara bättre och bättre, och jag mår bättre än vad jag någonsin gjort psykiskt.
Ja det är jag och tänker inte sitta och klaga.

Är du bortskämd: Nja ...

Vad gör du i morgon: Antar att jag går till skolan annars sitter jag väl hemma imorgon också och dör!

Vad är det värsta du vet?  Djurplågeri, krig, orättvisor, att bli sårad, ensamhet, och falska jävla personer!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!

Vad är det finaste du fått? Hm .. Ingen aning!

En speciell dag du minns: Damp, allt för många dagar!

Du samlar på: Smycken, gamla brev, osv ..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen .. håller allting inom mig eller på papper.

När grät du senast: Igår ..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara! skänka lite till typ fattigdom osv, och sen shoppa som bara den!

Vill du gifta dig: Jag tror det ..

Vill du ha barn: Ja men om ett bra tag! Vill inte vara en ung mamma ...

Är du musikalisk? Nejnej! Men önskar att jag var!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, dom skiljdes när jag var sex/sju år gammal.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Alldeles för många gånger.

Biter du på naglarna: Händer allt för ofta, tyvärr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0