♥ what's up

Hej bloggen! förlåt för att jag knappt skrivit. Vaknade runt nio idag, REKORD! Eller ja, pappan min väckte mig ..

Igår .. Vaknade jag iallafall upp hemma hos bästa Filippa =) Lite senare på dagen fick vi skjuts hem utav hennes pappa hem till mig. Vi skulle egentligen åkt till stan men så blev det icke! Hemma hos mig gjorde vi iprincip ingenting! Eller ja, åt potatisbullar och tittade på en dokumentär som tydligen var så intressant så vi satt bänkade framför tv:n ett bra tag! Haha den haldla typ om pojkar som fötts som flickor men egentligen var pojkar .. Aa nått sånt. Höhö. Vid sex var Filippa tvungen att åka och äta med sin familj och farmor typ. Men vid halv åtta träffade jag Emma, Josefin och Filippa (igen) i Ängbyplan. Vi gjorde inget speciellt men hade mysigt iallafall. Lite senare träffade vi på Petter, Blobb och Dennis och var med dom en stund typ :o haha. Vid elva var jag hemma igen, DET är helt otroligt.

I lördags .. Var jag med Filippa. Lite senare mot kvällen skulle vi möta upp Josefin utanför henne. Men vi fick vänta ett bra tag haha, jag och Filippa ställde oss på en grej, som var fett högt upp, och helt plötsligt ramlade ivi ner! Och hon började blöda :/ och tydligen var allt mitt fel, haha! .. Sen kom Josefin ut med plåster och vi började gå mot ICA, när vi kom ut hann vi inte långt alls innan vi blev stoppade av fyra blonda pojkar. Så vi var med dom kanske resten av kvällen. =) Sen gick Josefin och jag och Filippa började vandra hem mot henne! På vägen vet jag inte hur många bilar som stannade upp och raggade på oss. Haha riktigt läskigt, en fick vi faktist springa bort från, hahahah. Sen somna vi, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0