♥ rubrik

Tjooooo bloggen! Jag vaknade för någon halvtimme sen genom att mobilen vibrerade som fan -.-
Lyssnar på musik och snackar med lilla Molly just nu och ska snart ta en dusch.

Igår var det iallafall en rätt bra dag! =) Jag träffade Thilda och Steffy vid sex tiden i kungsan sen gick jag med Thilda mot plattan och mötte upp Alexsandra, där träffade vi också söta Amanda, Matilda, och Emelie. 
Sen gick vi mot Ung 08 haha :p Det var massa folk där som vanligt. Vi träffade även Jaccueline och Sofia! Och Alexander :D Han är så rolig han! Sen tappade vi bort Thilda och dom och det var bara jag, Sofia och Alexander. Vi gick runt en massa, och jag vet inte hur många kåta killar vi stötte på. Sjukt XD Sen var det en jävla bra musik också! Sen skulle jag och Sofia dra hem och då träffade jag min barndomskompis Mattias .. Han var med några andra från Skarpnäck där jag bodde förut också .. Sen vid tolv kom jag hem! :)
Kanske kommer bilder sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0