♥ orkade inte med en rubrik

Hej bloggen! Jag ber om ursäkt för dålig updade men har inte varit hemma. Just nu sitter jag med min syster och kollar på någon film och drack nyss av mtt té. För någon timme sedan var vi nere vid våran strand utanför huset och tog ett kvällsdopp. Det var en riktigigt fin kväll! Jag är alltså på Ekerö just nu. Har inte träffat min familj här på mammas sida utav olika andledningar på ca. 1 och en halv månad. Så det var kul att få se dom igen. ♥ Fick skjus hit runt halvett utav Louise pappa, dom skulle vidare mot deras båt som ligger på Ekerö så det var väl bara tur att jag fick skjus haha. Jag kan berätta vad jag gjort dom senaste dagarna, som är såååå intressant -.- XD :D

5 Augusti .. Tillbringade jag hela dagen på Gröna Lund med kompisar. Vi drog därifrån när dom stängde, altså vid elva. Men hade en jättebra dag och det var superkul! Är oftast där bara någon gång varje år, så ja.
Men mycket skratt och skrik blev det och vi åkte alla hem med halsont och helt trötta och ont i fötterna. När vi var vid slussen gick vi förbi ett sånt där ställe där dom säljer helium ballonger/godisremmar. Så jag, Sebastian och Louise fick för oss att nu jävlar köper vi en jävligt dyr ballong bara för att ha kul. Och kul hade vi! Ni vet när man andas in heliumet i ballongen? Och låter sååå roligt? Haha, fyfan vad jag lät wierd! Sebbe tyckte jag lät som något i stil med en skadad asiat, ja jag vet inte! Vi åkte mot Brommaplan för att dra oss hemmåt. Där hände dock lite knas. Men inget allvarligt, typ ... Vi kom hem till Louise runt ett, där vi somnade som stockar efter en liten stund :D 

4 Augusti .. Började det med att Bella och Louise kom hem till mig i Söderberga runt två tiden. Vi hade riktigt mysigt med massa redbull/cider, och en jävla massa godis så illa mådde man! Men kul var det :)
Lite senare skulle Bella hem och jag och Louise började åka mot Nockeby till henne. Där åt vi lite middag samt fixade oss. Sen åkte vi mot Brommaplan och träffade allihopa. Träffade på min lilla Oliwer också som jag inte sett på ca 10 dagar då, så .. Ja :) Det hände inte så mycket den kvällen, men hade kul :) Vi tog tolv-bussen och jag sov hos Louise. Vi låg och kollade på Ice - Age till mitt i natten. Och fan vad bra den är haha :d När det blir "den sista MELONEN" scenen skrattade jag verkligen som aldrig förr, verkligen min humor haha! Ja jag är tråkig ..

Det var typ det! Kommer antagligen inte skriva så mycket eftersom jag är ute på Ekerö och så. Men vi får se hur det blir. Har iallafall inga planer för någonting alls här framåt .. Skönt? Ja ganska så.

Ni får ha det bäst nu, för nu ska jag fortsätta mysa! Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0