♥ kvällshälsning

Godkväll bloggen! Jag sitter här uppkurad i en filt och lyssnar på musik! Har ni haft en bra kväll? Min har väl varit helt ok :) Frös ihjäl hela kvällen typ haha. Kom hem elva (omgomgomg) iallafall. Har varit med Ezgi, Filippa, Maja (som fyller år idag GRATTIS IGEN GUMMAN! :D <3), Bella, Emma och Jossi. Sen mötte vi upp sex killar, som vi var med igår. Som jag aldrig kommer ihåg namnen på .. Trevliga är dom iallafall. Vi var iaf och gjorde inte mycket alls, rätt mysigt faktist.

Imorgon ville Jenny att jag följer med till Ung 08 och det vill jag nog mer än gärna! Även om alla säger att det suuuger. Det följer med massa, så det blir kul! Oliwer ska typ också följa med, för det ville han ^^
Undra vad man ska ha på sig då, vad har man på sig på då? Haha vad fjantig jag är :D Menmen xD

Jag ska snart gå och lägga mig tror jag, så ni får sova så gott nu. Love / Johanna

25 to life- Eminem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0