♥ 30 augusti

Heii bloggen! Jag har varit dålig som fan på att updatera!  Sitter och lyssnar på musik just nu, och ska snart gå och packa klart allt. Eftersom jag åker iväg till Gåsebort imorgon med skolan.. Men kan berätta vad jag gjort dom senaste dagarna .. :)

Idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt! Vi gjorde inget speciellt i skolan. När vi slutat följde jag med Emma, Ida och Josefin till Brommaplan, dom åt och vi gjorde inget särskillt i ca 30 minuter. Träffa på några där också. Vid tre drog jag iväg mot stan. Träffade älsklings Sofia! Vi hade kul och var i stan :D Sen kom Olli och vi åkte mot Bromma tillsamans lite senare! Jag har annars packat typ hela kvällen, varit på Ica och köpt frukost och träffat Dennis. Ska snart gå och lägga mig tror jag.



innan jag gick till ica xD var så kallt så satt på mig halsduk :D

i ..
Lördags: Sov hos Oliwer, hade en riktig tjockiskväll och hade mys!

Söndags: Jag, Oliwer, Filippa, Louise, Emma och Joss drog in till stan. Träffade Kristoffer (?) och Robin. Vi gjorde inget speciellt men hade kul =) På kvällen såg jag och älskling en film som heter "Amelie" typ, bra film.

Jobbigt inlägg det blir, man fattar ju ingenting typ. Aja jag är trött. Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0