♥ 25 augusti - sjukling

Hej bloggen! ♥ Stannade hemma från skolan idag, känner mig inte alls bra! Har blivit värre än igår och det är ju inte så bra så tar en dag till att få vila upp mig. Dock låg jag med ångest hela morgonen och ville gå till skolan, vill inte missa någonting! Mådde så dåligt av någon andledning för att jag kom för sent till skolfottot igår, och DET är fan häller ingen bra sak... Jag hade ju bestämt mig för att ta allting på allvar nu och aldrig aldrig mer komma försent till skolan! Men jag ska fixa det, det ska jag! Fan vad jag suger.

Ska snart gå och lägga mig och fortsätta kolla på filmen, "Marley and Me" ^^ Är jag barnslig nu? Haha. Ska göra iordning lite té och en bulle också och sen ta ett bad :D

Pussar och kramar från Johanna ♥♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0