♥ 23 augusti

Kom hem för någon halvtimme sen. Ska snart lägga mig, är trött och frusen som bara den...

Skoldagen idag var iallafall helt ok! :) Slutade vid tjugo i tre, träffade på Jonas och Dennis då en stund haha. Efter det åkte jag och tjejerna mot Brommaplan för att sedan skiljas åt, jag och Louise drog hem till mig. Först köpte vi glass och sen gick vi och köpte chips och en tidning, haha muppar. Vi satt i soffan och degade och hade mys. Lite senare kom Joss och Filippa hem till mig och dom bjöds på middag. Sen drog vi ut och träffade massa vid Sundby skolan/fotbollsplanen där. Det var kul och vi spelade även lite fotboll :D Riktigt trevliga människor.
Efter det träffade jag Oliwer, satt och pratade på våran vanliga lilla plats. Sen gick jag hem.
Imorgon har jag skolfotto, min mentorsgrupp ska vara klädda i vitt. Hm .. kan man ju tycka vad man vill om, tänk om jag inte hittar något? Aja, hoppas det blir bra. Även om jag tyckt att jag varit jävligt ful dom senaste dagarna och tryckt ner mig själv varända jävla dag pga det, haha ...



jag nyss ...........


Kommentarer
Postat av: lina

ååh sluta!

du är jätte fin hjärtat.

2010-08-24 @ 14:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0