♥ 22 augusti

Söndagkväll, och jag är trött och seg i hela kroppen. Förskyld är jag också! Jaja. Helgen har spenderats med min underbara pojkvän hemma hos min mamma på Ekerö. Har haft det jättemysigt. Och har säkert gått upp också pga allt godis och skit vi proppat i oss, haha -.-

Imorgon börjar skolan igen, känns sådär. Nu börjar vi ju påriktigt, med vårat rätt dåliga schema och min klass är väl detsamma, hm .. På tisdag är det skolfotto också, gud vad hemskt. Hatar det!
Ska gå ut en sväng snart. Puss på er


Kommentarer
Postat av: elin

du är vacker

2010-08-23 @ 20:02:53
Postat av: Anonym

megan fox?

2010-08-24 @ 13:04:00
Postat av: Johanna

svar: TACK! :D

2010-08-24 @ 13:57:59
URL: http://lifebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0