♥ 15 augusti

Tja bloggen!Dagen började med en jävla huvudvärk hemma hos min Oliwer. Att jag mådde skit var väl ingen annans än endast mitt och Sofias fel, haha ...

Igår  var på The Voice konsterten. Kom dit vid åtta med Sofia, Oliver från Skarpnäck och hans kompis. Dock hann vi inte se mycket, jag vet inte riktigt var vi var men runt scenen var vi iallafall inte mycket. Sprang omkring i sökande efter att köpa läsk med Sofia, haha fråga inte. Hann se Flo-Rida, och det var nog det ända jag såg. Minns att jag skrek som fan att han var "så jääävla snygg!". Träffade på massa man kände också, vissa hade jag liksom inte sett på ett år. Men kul hade jag den kvällen iallafall! :D Slutade dock med att jag låg och sov på tunnelbanan. Fyfan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0