♥ 12 augusti

Hej bloggen ♥ Jag vaknade runt tolv imorse. Jag kunde inte somna inatt, låt och tänkte så mycket ... Jaja. Kan brerätta dagen lite kortfattat; Mötte upp Oliwer vid mig, gick mot Jenny där vi mötte upp henne, och började gå mot tuben. Gick mot kungsträdgården, mötte upp kompisar vi skulle träffa osv. Träffade också på massa som man kände! =) Det var kul faktist! Med bra umgänge blir ju det mästa bra..
Lite senare så drog vi mot Brommaplan och dom åt på Mcdonalds och Olli drog hem och jag var med Ida och Erika och Jenny resten utav kvällen. Vi åkte mot Ängby där vi träffade massa andra. Haha killarna var fett jobbiga mot oss lite senare på kvällen haha och la oss i målen och alla typ skakade om det, kan inte beskriva men det var fett läskigt xD Sen fick jag skjuts hem på lilla Sofians cykel tillsamans med Marcus. Så tack för skjutsen lixom haha.
Sen hände inte mycket alls!

Idag får jag se vad som händer, halva dagen har ju typ dock gått bort "/ Måste äta någonting nu, har knappt inte ätit på ett .. dygn -.- Ha en fin dag nu allihopa! Pussssss ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0