♥ 10:19 - godmorgon!

Godmorgon! Jag skulle egentligen åkt till Gröna Lund idag med Louise, Josefin, Emma, Bella och Sebbe. Men eftersom vädret blir skit tar vi det imorgon istället! Blir awsome :) Men kanske träffar dom idag iallafall, louise ville hitta på något kul iallafall haha.
Jag är uppe rätt tidigt idag, vaknade faktist runt nio :o även om jag sov rätt sämst inatt. Somnade inte förän runt fyra även om jag faktist gick och la mig runt tolv ..  Aja, mitt inatten runt klockan två kom också katten som varit hos oss på uteplatsen iprincip varendra dag hela sommaren. Det regnade inatt och den satt på fönsterbläcket och jamade som fan. Och jag var vaken. Vad FAN ska man göra då? Så dum som jag är (eller vad var det som var dumt förutom lite korkat med det, men) .. så släppte jag in den i mitt rum och den var där en stund/nån timme. Låg i min säng och spann (?) och låg på mattan osv. Men sen släppte jag ut den igen för den blev jobbig och rotade i papperskorgen osv. Haha cp. Ibland undrar jag verkligen varför den aldrig riktigt går hem till sitt eget hem. Konstigt det där :p




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna Lund är helt Okej. =)

2010-08-06 @ 16:17:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0