♥ 10 augusti

Tja bloggen! Ja, jag suger på att skriva ... Menmen, kom hem till pappa för någon timme sedan. Har varit med Oliwer i två dygn höhö. I söndags träffade jag han i Brommaplan och vi åkte vidare och hyrde film. Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden. Riktigt bra men hemska filmer. Vi gjorde inte så mycket den dagen/kvällen men hade mysigt iallafall. Igår gjorde vi typ ingenting förutom på kvällen då vi gick ut och träffade massa fina människor, det var chillllll. Aja.

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och fixa mig iordning lite. Ska antagligen till stan senare, om inget annat. Det är ju Ung 08 som tydligen alla går på. Egentligen fattar jag inte riktigt meningen, vad fan gör man förutom att gå in i fjortisar och träffa massa folk? Fast så kanske det inte är längre haha jaja.
Men vi hörs! Puss och kram <3




en bild från tidigare i sommar, visst ser det lite härligt ut?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0