♥ 7 april

Hej! Känns som jag varit borta i åratals. Har inte mycket att säga men kan skriva som vanligt vad jag gjort. HA-HA gud vad roligt att höra -.-

Torsdags: Var med Louise, Sandra och Jenny =) Gick runt och sen hamnade vi hemma hos Nelly :D Där kom sen Petter, Oliwer och typ tre till. Sen hände lite saker och sen gick vi ut i skogen och Nelly och Jenny badade, som jag har film på, hah! Sen åkte jag hem.





Fredag: Var med Oliwer hela dagen.

Lördag: Träffade Thilda och Alexsandra och var med dom i på dagen och sen mot kvällen var vi hos Pablo med massa. Blev lite .. knas sen.


Söndag: inspärrad hos mamma på ekerö utan mobil, dator eller kompisar

Måndag: inspärrad hos mamma på ekerö utan mobil, dator eller kompisar

Tisdag: FRIIII! Träffade Oliwer, Kallesson och Samir i Brommaplan. Sen kom Josefin, Dennis, Cribba, Petter, Felicia och sen åkte vi till Josefin med vattenpipa och musik. Lite senare åkte vi till ängbybadet och där var det kallt och sen blev det jobbigt och sen blev allt bra och sen somna jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0