♥ 30 april

Tja! Jag har varit lite .. dålig på att updatera, jag vet. Grejer har hänt som inte borde hända har hänt och sen har jag varit hos morsan. Så, förlåt. Idag var det sista dagen på Hurry Curry. Lite sorgligt haha, men har haft jättekul hela veckan :) Så sjukt skönt folk där också, lovely. Kommer sakna alla :)

Ikväll är det ju Valborg! :) Min pappa är heeelt uppspelt inför det och snackade med mig nyss skitlänge om hur viktigt att det var att jag svarade i telefonen och blablabla. Man ba, snälla? hahaha. Aja. I understand.
Jag ska bara vara med några kompisar, inget tjohej. Vi hörs, pusspuss!




såhäääär snygg var jag när jag praoade! *host*

Lunchen idag. Haha Wasim tog allt man kunde äta idag på dagens meny på min tallrik. Jag blev ju typ mätt.

Igår när jag satt ute med Filippa på trappan i Hötorget , så jäkla nice väder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt med toffs ;)

2010-04-30 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0