angående mig och oliwer

Måste bara berätta en sak, måste skriva av mig  .. Som några kanske vet nu, så är jag nu .. SINGEL! Yes!

Oliwer
som nämts mycket här på senaste tiden är nu ute ur hela bilden. Vad fan ska man säga om han egentligen? Inte mycket att ha precis.  En självisk omogen kines. Han röker, dricker, snusar, går knappt i skolan, slåss osv osv. Skyldig mig 250 kronor (!!!)  Man ska nog inte kalla honom en bra kille, och verkligen ingen bra pojkvän. Vi kom från ingentstans och blev värsta paret.  Jag hade aldrig föreställt mig något konstigare. För det här var egentligen bara en stor slump. Det tog en sekund och han stog utanför min dörr och mitt liv förändrades. Två dagar senare var jag hans, och det kan ju verkligen inte vara seriöst. Jag kände han ju knappt haha.  Jag vet verkligen inte vad jag tänkte på. Jag och någon som han, det fanns inte i mina tankar. Det var ialafall någonting som gick snett på sistonde, ingenting var som det skulle. Han var en skit på sistonde. Jag ville försöka och ge det en chans, för att jag är som jag är. För att jag ville tro på kärleken. Men det sket ju sig direkt, jag har ju insett från första början att det snabbt skulle ta slut och att vi egentligen inte skulle funka. Jag vet  faktist inte hur många gånger jag velat göra slut. Jag tvekade egentligen som fan på oss, även så stannade jag kvar för att jag behövde den där kärleken så jävla mycket.  Sen kom det fram att han varit otrogen också, i helgen. Och nu är han tillsamans med sitt fucking ex. Hahahah! Det är äckligt, riktigt äckligt. Har insett med tiden, att shit jag är värd mycket bättre och det säger fler också. Haha, man kan nästan skratta åt vårat förhållande. Eller ja, jag skrattar som fan åt han nu i efterhand. Patetiska lilla skit. Jag är inte ledsen eller sårad nu efter. Han betedde sig som en skit större delen av det där lilla 1 månad och 3 veckors förhållandet. Så varför ska jag bry mig? När han själv säger att jag är bättre. Det är faktist skönt att bli av med en sån tung börda, haha. 
Skulle ni vilja ha en pojkvän som blir svartsjuk över exakt vad man än gör? Kunde knappt vara med mina killkompisar, han blev heelt pissedoff. Skulle ni vilja ha en pojkvän som är såhär nära på att slå livet ur mitt ex,  bara för att vi var kompisar? Han var helt sjuk efter att fått reda på det.  Sen finns det hundra fler saker han gjorde. Sen ska man inte snacka om alla gånger som vi bråkade.
När jag ser tillbaka på våran lilla relation, så ser jag faktist inte så mycket, jag ser det inte änns som något som var jätte seriöst. I början var det faktist lite fint, fast ne. Han var som två personer. Ena stunden var han jordens gulligaste prick. Jag hade rummet fullt av små pappers lappar där han skrivit hur mycket han älskade mig, hur mycket han fans där för mig osv osv. Säkert tio stycken haha. Han skrev långa sms med dikter och han kunde ligga brevid mig och förklara hur mycket han älskade mig jättelänge och blablabla. Sen andra sekunden blev han den aggresiva typen. Vi bråkade en gång och han skrek efter mig och slog sönder saker, usch. Men nej, jag kommer verkligen inte att sakna honom. Visst, det var kul så länge som det varade. Alla utekvällar med hans och mina kompisar, alla filmkvällar osv. Men livet går vidare. Och sånna killar som honom ska man verkligen inte låta förstöra för en. För det är dom verkligen inte värda. Han är inte änns värld att jag tar min tid att skriva det här. Haha fyfan!
 Nu jävlar är jag singel och nu jävlar .. Har längtat efter det här.


Jag ser ingenting när jag ser på honom längre, ingenting.
Blä


Kommentarer
Postat av: julia

BRA DÄR ÄLSKLING

2010-04-21 @ 20:40:05
URL: http://jwittrins,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0