♥ update

Igår: Såg filmen "Farsan" på bio med Farfar och Emelie, haha. Den var bra och rolig :) Efter det, tog tuben till Välligby, mötte upp Filippa, Louise, Emma och Josefin till stan och hjälpte dom med en grej. Åkte hem, Julia kom hem till mig. Åt middag, chillade. Gick ut. Träffade Oliwer, Kalle, Samir, Petter och Dennis. Var med dom och lite mer folk typ hela kvällen och sen gick vi till Josefin. Kom hem, sov.
Lite bilder från tunnelbanan, hahah. (klicka för att göra större)

Bild 1: Petter, och Dennis och Kalle , sen sitter Samir bakom. Haha titta Dennis min XD
Bild 2 : Min lilla älskling xD 
Bild 3,4,5: Lite F U L A bilder på mig och Julia hahaha. Fyfan. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0