♥ 21 april

Hej ! Sjukt trött just nu, det är nästan jobbigt att ha ögonen öppna .. hur ska jag orka plugga sen egentligen!? hahah. Sjukt fult, deppigt, onödigt väder också .. Snö/regn är verkligen bara usch..!
Idag gick jag i skolan! Haha, woho första gången på första gången på hur länge som hälst känns det som.
Fick skjuss av Samir på moppen till skolan :D Tack igen för skjussen! Resten av dagen var rätt chill, har nästan bara sköna lektioner på onsdagar + att jag sluta två = nice! Efter skolan var jag med Filippa Ezgi och Louise i typ en timme i skolan, ingen aning om vad vi gjorde men, hah .. Sen gick jag och Louise mot tunnelbanan, stötte på några killkompisar. Sen åkte vi till Vällingby. Louise lämnade tillbaka en sak, vi satt och pluggad/ JAG pluggade. Eller ja, skrev att vad hon skrivit hahah. Och åt godis!
Såg att det kommit massa nya bösökare, welcome. Haha tycker nästan det är lite läskigt, man vet ju fan inte vem det är som läser .. Och jag som skriver värsta damp inläggen ibland -.- Haha aja.
Seeyou ♥♥♥

Några fula papper på vårat udda ställe att plugga på.   Louise som inte ville vara me på bild :(.

Öh.. Ett emo i en provytt med en galje och Louises ben.   Det här har jag på mig idag, haha -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0