♥ trött som fan

Hej cp blogg. Jag sitter här just nu med musik och té! Är skit-trött just nu! Och ont i huvudet .. Fuck!
Jag ser att jag inte skrivit något på hur längesomhälst.

I fredags
..
Först var jag i stan med Louise Emma och Josefin! Vi köpte lite godsaker och gick runt i stan, shoppade även lite ! :) Lite senare så var jag med världens bästa Thilda och Sanna!
Lite halvvtråkiga bilder från dagen. Tog inge mer. Gillar ni mig i nördglajjorna eller? Hahahah!


I lördags (igår) .. Var med Thilda i stan och njöt sönder i solen! En fotograf tog bild på mig och jag kommer typ vara med i hans utställning (?) Hahah! Lite senare träffade vi Alexsandra och Ida! :D Vi gick till kultan på en utställning (känns som jag säger utställning hela tiden .. XD) Det var skitkul :D Kände mig som ett litet barn .. Sen var vi med en kille som kallade sig "Shrek" Haha, han var helt cp. Nu påstår han att han är kär i mig .. xD Aja! Sen tog jag tunnelbanan hem. Träffade Louise och Emma vid blackeberg sen! :) Vi hade kul och sen träffade vi massa andra. Det är lite konstigt, för vi träffade bla killarna som är mitt exs kompisar som jag brukade vara med på den tiden. Kim, Pablo, Samir, Cribba, Jonas osv osv var där. Gud vad anurlunda dom är mot mig nu när vi inte är tillsamans längre. Sjukt mycker roligare och bättre .... Aja! Lite senare såg vi film och jag somna. Knas kväll.

Samma här, tog bara tråkiga bilder - på dagen :p världens fulaste tofflor på sista bilden som man var tvungen att ha på utställningen XD


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahhahahahahaah :D:D:D:D

2010-04-25 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0